ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω θέματα.

1 ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΠΡΟΪΟΝΤΑ M·A·C;

Μεταβείτε στη σελίδα εύρεσης των καταστημάτων μας για να εντοπίσετε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα M·A·C. Τα M·A·C Cosmetics είναι επίσης διαθέσιμα για online αγορές στο www.maccosmetics.gr

Η M·A·C Cosmetics είναι ιδιαίτερα υπερήφανη για την άψογη ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες της. Προκειμένου να είσαστε βέβαιοι ότι αγοράζετε αυθεντικά M·A·C προϊόντα παρακαλούμε επισκεφθείτε την σελίδα εύρεσης των καταστημάτων μας για να εντοπίσετε ένα από τα επίσημα σημεία πώλησης αυθεντικών προϊόντων που σας εξυπηρετεί. Παρακαλώ Για περαιτέρω ερωτήσεις παρακαλούμε καλέστε στο (+30) 210 6595700 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ).

2 ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ M·A·C;

Αναζητούμε πάντα θετικούς, γεμάτους ενέργεια ανθρώπους να μας αντιπροσωπεύσουν. Δυστυχώς, δεν έχουμε ευκαιρίες απασχόλησης στον ιστότοπό μας αυτή τη στιγμή.

Για να ενημερωθείτε για τις διαθέσιμες θέσεις στα γραφεία μας ή στα καταστήματά μας, στείλτε συνοδευτική επιστολή και βιογραφικό στη παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: maccv@gr.estee.com (Για Ελλάδα μόνο)

Το βιογραφικό σας θα αξιολογηθεί από το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού μας. Να θυμάστε ότι μπορούμε να ανταποκριθούμε μόνο αν υπάρχει κάποια θέση διαθέσιμη που να ταιριάζει στα προσόντα σας.

3 ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΙΝΩ M·A·C ARTIST;

Αναζητούμε πάντα θετικούς, γεμάτους ενέργεια ανθρώπους να μας αντιπροσωπεύσουν. Δυστυχώς, δεν έχουμε σελίδα καριέρας στον ιστότοπό μας αυτή τη στιγμή.

Αν ενδιαφέρεστε για μια θέση Makeup Artist σε ένα M·A·C Store ή πολυκατάστημα με M·A·C Cosmetics, παρακαλούμε απευθυνθείτε στον υπεύθυνο του καταστήματος και δηλώστε την προτίμησή σας να εργαστείτε στο corner της M·A·C.

4 ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΕΝΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ;

Θα θέλαμε πολύ να κάνουμε το μακιγιάζ σας! Τα ραντεβού κλείνονται ατομικά ανά κατάστημα. Για αυτό επιλέξτε ένα από τα καταστήματα που παρέχουν τις υπηρεσίες με ραντεβού και τηλεφωνήστε απευθείας για να μάθετε το κόστος και να προγραμματίσετε το ραντεβού σας.

5 ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΝΥΦΙΚΟ Ή ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ;

Η M·A·C Cosmetics προσφέρει συνεδρίες μακιγιάζ σε όλα τα M·A·C Stores. Οι συνεδρίες σάς προσφέρουν την ευκαιρία να συνεργαστείτε άμεσα με τους υψηλά καταρτισμένους Artists της M·A·C. Μεταβείτε στη σελίδα εύρεσης καταστημάτων μας για να εντοπίσετε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα M·A·C που διαθέτει τις υπηρεσίες με ραντεβού. Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες.

6 ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας και το ιστορικό αγορών σας. Μπορείτε επίσης να μας καλέσετε στο (+30) 210 6595700 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή στείλτε μας email στο CustomerService@gr.maccosmetics.com.

7 ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ Η ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ;

Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την M·A·C αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν στην αρχική του κατάσταση και εμείς θα σας επιστρέψουμε την αξία των προϊόντων. Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράστηκε μέσω του maccosmetics.gr, κάντε κλικ εδώ για οδηγίες βήμα-προς-βήμα. Παρακαλούμε σημειώστε ότι ανταλλαγές δε γίνονται, θα πρέπει πρώτα να επιστρέψετε τα προϊόντα σύμφωνα με την Πολιτική Επιστροφών μας και στη συνέχεια να υποβάλλετε τη νέα σας παραγγελία.

8 ΑΠΟΣΤΕΛΕΤΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ;

Το maccosmetics.gr δεν είναι σε θέση να δέχεται παραγγελίες που θα αποστέλλονται σε προορισμούς εκτός της Ελλάδας. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.

9 Πώς μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών εντός μιας ώρας από την υποβολή της στο (+30) 210 6595700 (Δευ-Παρ 9πμ - 5.30μμ) ή στείλτε μας email στο customerservice@gr.maccosmetics.com και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας. Τροποποιήσεις σε παραγγελία που έχει ήδη υποβληθεί δεν είναι εφικτές.

10 Παρέλαβα λάθος προϊόν, μπορώ να το επιστρέψω;

Αν η ηλεκτρονική σας παραγγελία δεν έφτασε όπως έπρεπε, καλέστε μας στο (+30) 210 6595700 για βοήθεια.

11 Το προϊόν μου έφτασε κατεστραμένο. Τι πρέπει να κάνω;

Εάν παραλάβατε κατεστραμμένα προϊόντα, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και όλα τα περιεχόμενα, και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο (+30) 210 6595700 για να σας βοηθήσουμε.

12 Γιατί το αγαπημένο μου προϊόν σταμάτησε να κυκλοφορεί; Μπορώ ακόμη να το προμηθευτώ;

Οι αποφάσεις για την κατάργηση ή την εισαγωγή ενός νέου προϊόντος γίνονται πάντα σε συσχετισμό με τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις αγοραστικές τους συνήθειες σε όλη τη χώρα. Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@maccosmetics.gr και ένας M·A·C Artist θα χαρεί να σας βοηθήσει να βρείτε ένα νέο αγαπημένο προϊόν.

13 Δε βρήκατε απάντηση στο ερώτημά σας;

Πηγαίνετε στη φόρμα επικοινωνίας, καλέστε μας στο (+30) 210 6595700.

 

Pre-Order FAQs

1ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η "PRE-ORDER" ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Κατά καιρούς ενδέχεται να δείτε ένα προϊόν με σήμανση "Pre-Order" στο www.maccosmetics.gr. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν είναι μελλοντικό λανσάρισμα που δεν είναι εκείνη τη στιγμή διαθέσιμο για αποστολή, αλλά μπορείτε να το παραγγείλετε για να το παραλάβετε στο μέλλον. Τα προϊόντα Pre-Order μπορούν να προστεθούν στο καλάθι σας, να αγοραστούν και να επιστραφούν όπως οποιοδήποτε άλλο προϊόν.

2ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΜΕ ΣΗΜΑΝΣΗ "PRE-ORDER";

Μετά την Pre-Order παραγγελία σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης που θα αναφέρει ότι αγοράσατε τα Pre-Order προϊόντα, καθώς και την εκτιμώμενη ημερομηνία που αναμένεται να αποσταλούν. Η πληροφορία αυτή θα υπάρχει και στο Ιστορικό Αγορών στο Λογαριασμό σας.

Όταν τα Pre-Order προϊόντα σας είναι έτοιμα προς αποστολή, θα δημιουργηθεί ένας αριθμός επιβεβαίωσης παραγγελίας που θα φαίνεται στο Ιστορικό Αγορών σας. Όταν τα προϊόντα σταλούν στη διεύθυνση αποστολής που έχετε δηλώσει, θα σας ζητηθεί να τα πληρώσετε με Αντικαταβολή.

Υπάρχει η πιθανότητα, για λόγους ανωτέρας βίας, να μη μπορέσουμε να αποστείλουμε τα προϊόντα σας έως την εκτιμώμενη ημερομηνία. Στην περίπτωση αυτή θα σας ενημερώσουμε και θα σας γνωστοποιήσουμε τη νέα ημερομηνία αποστολής. Εσείς έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την Pre-Order παραγγελία σας οποιαδήποτε στιγμή μέχρι τη νέα ημερομηνία αποστολής, όπως περιγράφεται εδώ.

3 ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΚΑΙ PRE-ORDER ΠΡΟΪΟΝΤΑ;

Ναι, μπορείτε να προσθέσετε στο καλάθι αγορών σας προϊόντα Pre-Order και διαθέσιμα προϊόντα, και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μια φορά για όλα τα προϊόντα. Ωστόσο, τα προϊόντα Pre-Order θα τιμολογηθούν και αποσταλούν χωριστά από τα διαθέσιμα προϊόντα.

4ΜΕ ΤΙ ΜΕΘΟΔΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ PRE-ORDER ΠΡΟΪΟΝ;

Τα Pre-Order προϊόντα μπορούν να αγοραστούν μόνο με Αντικαταβολή.

5ΠΟΤΕ ΘΑ ΧΡΕΩΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ PRE-ORDER ΑΓΟΡΑ;

Τα Pre-Order προϊόντα θα τα εξοφλήσετε με Αντικαταβολή κατά την ώρα της παραλαβής.

6ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ, ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ Ή ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΜΙΑ PRE-ORDER ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Μέχρι η Pre-Order αγορά σας να λάβει Αριθμό Παραγγελίας, μπορείτε να μεταβάλλετε, να ακυρώσετε ή να ελέγξετε την κατάστασή της επικοινωνώντας με το www.maccosmetics.gr στο (+30) 210 6595700 ή στέλνοντας μήνυμα εδώ. Αν η αγορά σας έχει λάβει Αριθμό Παραγγελία, μπορείτε να επιστρέψετε τα Pre-Order προϊόντα σύμφωνα με το Δικαίωμα Υπαναχώρησης των Όρων Πώλησης.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι οποιεσδήποτε μεταβολές στην Pre-Order παραγγελία σας, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής διεύθυνσης αποστολής ή τρόπου πληρωμής, πρέπει να γίνουν ακυρώνοντας την αρχική Pre-Order παραγγελία και υποβάλλοντας νέα Pre-Order παραγγελία με τις νέες πληροφορίες, δεδομένης της διαθεσιμότητας προϊόντων κατά τη χρονική στιγμή της νέας Pre-Order παραγγελίας.

7ΠΟΙΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΓΙΑ PRE-ORDER ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Με χαρά σας ενημερώνουμε ότι όλα τα Pre-Order προϊόντα θα σας αποσταλούν με Δωρεάν Αποστολή. Αν αγοράσετε μαζί διαθέσιμα και Pre-Order προϊόντα, τα διαθέσιμα προϊόντα θα αποσταλούν σύμφωνα με την ισχύουσα πολιτική αποστολών της MAC Cosmetics Ελλάδας.

8ΤΑ PRE-ORDER ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ;

Δυστυχώς, τα Pre-Order προϊόντα δε συμμετέχουν σε προσφορές. Αν αγοράσετε μαζί διαθέσιμα και Pre-Order προϊόντα, τυχόν προσφορές θα εφαρμοστούν μόνο στα διαθέσιμα προϊόντα, δεδομένου ότι ικανοποιούν τους όρους της εκάστοτε προσφοράς.