ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η M·A·C

Η M·A·C είναι η κορυφαία μάρκα παγκοσμίως στο επαγγελματικό μακιγιάζ λόγω της απαράμιλλης ειδίκευσής μας στην ΤΕΧΝΗ του μακιγιάζ.

Η M·A·C γιορτάζει τη διαφορετικότητα και τη ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ – απευθυνόμαστε σε όλες τις Ηλικίες, όλες τις Φυλές, όλα τα Φύλα.

Η M·A·C είναι μια υπερήφανη ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ επαγγελματιών makeup artists που συνεργάζονται για να υλοποιήσουν το όραμά μας.

Η M·A·C βρίσκεται στο προσκήνιο των ΤΑΣΕΩΝ, σε συνεργασία με κορυφαία ταλέντα από το χώρο της μόδας, της τέχνης και της ποπ κουλτούρας. Οι Artists μας δημιουργούν τις τάσεις στα παρασκήνια των εβδομάδων μόδας παγκοσμίως.

Η M·A·C πιστεύει στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ, με πρωτοβουλίες όπως το VIVA GLAM και το M·A·C AIDS Fund που βρίσκονται στην καρδιά και την ψυχή της μοναδικής μας κουλτούρας.

Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΕΝΟΣ CULT ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ:
ΘΑΥΜΑΣΕ ΤΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΤΟ.

All Ages, All Races, All Genders… Μια μάρκα επαγγελματικού μακιγιάζ που διαμορφώνει τάσεις στα παρασκήνια των εβδομάδων μόδας παγκοσμίως. Σήμερα, η M·A·C σημαίνει πάρα πολλά πράγματα για τους εκατομμύρια θαυμαστές της σε κάθε γωνιά του πλανήτη - ωστόσο ακόμη και ένα παγκόσμιο φαινόμενο ομορφιάς πρέπει να ξεκίνησε από κάπου.

H Make-Up Art Cosmetics γεννήθηκε στο Τορόντο του Καναδά. Ο makeup artist και φωτογράφος Frank Toskan μαζί με τον ιδιοκτήτη κομμωτηρίου Frank Angelo, απογοητευμένοι από την απουσία προϊόντων μακιγιάζ που να βγαίνουν καλά στις φωτογραφήσεις, αποφάσισαν να δημιουργήσουν τα δικά τους. Στην αρχή, δημιουργούσαν τα καλλυντικά στην κουζίνα τους και τα πουλούσαν απευθείας από το κομμωτήριο σε συναδέλφους τους makeup artists, καθώς και σε μοντέλα και φωτογράφους. Σύντομα, στυλίστες και συντάκτες μόδας άρχισαν να τα χρησιμοποιούν. Καθώς τα θετικά σχόλια των περιοδικών αυξάνονταν και η διαφήμιση από στόμα σε στόμα γινόταν όλο και μεγαλύτερη, το δίδυμο λάνσαρε το Μάρτιο του 1984 τη M·A·C, από έναν πάγκο ενός πολυκαταστήματος στο Τορόντο.

Η προσέγγισή τους βασιζόταν στην κομψή πρακτικότητα, με τα προϊόντα μακιγιάζ να κυκλοφορούν σε μαύρα δοχεία αντί compact συσκευασίες. Ενώ οι άλλες μεγάλες μάρκες του χώρου εκείνη την περίοδο ήταν κατά κύριο λόγο εταιρείες που εμπορεύονταν προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας, η M·A·C αντίθετα, επέλεξε να καθιερωθεί ως η απόλυτη παρουσία στο χώρο του μακιγιάζ. Επαγγελματίες makeup artists στελέχωσαν τα σημεία πώλησης, γεγονός πρωτοποριακό για το χώρο. Aπό τα πιο δημοφιλή προϊόντα ήταν ένα έντονο ματ κόκκινο κραγιόν, το οποίο απογειώθηκε όταν έκανε την εμφάνισή του σε μια φωτογράφιση της ανερχόμενης τότε Madonna, η οποία στη συνέχεια εμφανίστηκε να φοράει ένα t-shirt της M·A·C.

Η εταιρεία κατέκλυσε το χώρο με την προσφορά μιας ευρείας γκάμας προϊόντων που κινούνταν από το street style έως το glam και εμφατικό στυλ. Πίσω από το πάγκο, η προσέγγιση της M·A·C ήταν αξιοσημείωτα διαφορετική. Αντί να προσπαθεί να ανεβάσει τις πωλήσεις με τις παραδοσιακές τεχνικές προώθησης, η M·A·C βασίστηκε στην ακεραιότητα της προσεκτικά επιμελημένης σειράς προϊόντων της. Στην εικόνα προστέθηκε μια προκλητική πινελιά. Μια εταιρεία που τιμά τη μοναδικότητα και την αυτοέκφραση πάνω από όλα, έφερε μια λαμπερή θεατρική ατμόσφαιρα στα κομψά καταστήματα M·A·C και στα M·A·C corners των πολυκαταστημάτων.

Το 1994, καθώς ο ιός HIV και το AIDS συνέχιζαν να εξαπλώνονται ανά την υφήλιο, η M·A·C έκανε τους οργανισμούς κατά του HIV/AIDS δικαιούχους του φιλανθρωπικού έργου της εταιρείας και δημιουργήθηκε το M·A·C AIDS Fund. Μέχρι σήμερα, η εκστρατεία VIVA GLAM έχει συγκεντρώσει πάνω από 400 εκατομμύρια δολάρια για τη μάχη κατά του ιού HIV/AIDS, με εκπροσώπους όπως η Lady Gaga, η Pamela Anderson και η Nicki Minaj.

Μέρος της Estée Lauder Companies από το 1994, η M·A·C πωλείται σήμερα σε περισσότερες από 90 χώρες παγκοσμίως. Παραμένει προσηλωμένη στην ανάπτυξη νέων κατηγοριών, προϊόντων και περισσότερων από 50 συλλογών κάθε χρόνο, όλα εκ των οποίων εξακολουθούν να εξυπηρετούν εξίσου τις απαιτήσεις των καταναλωτών και των επαγγελματιών makeup artists.

Συνεργασίες με λατρεμένα ονόματα από τη ποπ κουλτούρα, την τέχνη και τη μόδα περιλαμβάνουν ονόματα όπως Rihanna, Lorde, Proenza Schouler, The Rocky Horror Picture Show και Brooke Shields. Όλοι αυτοί συνεχίζουν να ενισχύουν το ενδιαφέρον και την απήχηση της M·A·C σε παλαιούς και νέους θαυμαστές, ενώ η σταθερή παρουσία των makeup Artists μας στα παρασκήνια περισσοτέρων από 200 fashion week shows παγκοσμίως που συνεργάζονται με ονόματα από τον Prabal Gurung έως την Vivienne Westwood, διασφαλίζει την αξιοζήλευτη θέση της M·A·C ως κορυφαία μάρκα παγκοσμίως στη διαμόρφωση τάσεων στο χώρο της ομορφιάς.